¸.•❀ •.همدلی "مشاور مدرسه " .• ❀•.¸

¸.•❀ •.همدلی "مشاور مدرسه " .• ❀•.¸
✿ بیایید ، باور کنیـــم دلیـــل پــرواز " پـــر " نیست !!! پریــدن ، باور پرنده ایست که به پرواز می اندیشد . . . ...✿
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرین مطالب

کفش های طلا

حکایتی اینجا آوردم هرچند که ممکن است قبلا شنیده باشید یا خوانده باشید اما خالی از لطف نیست.

تا کریسمس چند روز بیشتر باقی نمانده بود و جنب و جوش مردم برای خرید هدیه کریسمس روز به روز بیشتر می شد.من هم به فروشگاه رفته بودم و برای پرداخت پول هدایایی که خریده بودم ، در صف صندوق ایستاده بودم.جلوی من دو بچه ی کوچک ؛ پسری ۵ ساله و دختری کوچکتر ایستاده بود.پسرک لباسی مندرس بر تن داشت، کفشهایش پاره بود و چند اسکناس را در دستهایش می فشرد.

لباس دخترک هم دست کمی از مال برادرش نداشت ولی یک جفت کفش نو در دست داشت.

وقتی به صندوق رسیدم دخترک آهسته کفش ها را روی پیشخوان گذاشت،چنان رفتار کرد که انگار گنجینه ای پر ارزش را در دست دارد.صندوقدار قیمت کفشها را گفت:۶ دلار

پسرک پول هایش را روی پیشخوان ریخت و آنها را شمرد :۳ دلار و ۱۵ سنت.

بعد رو کرد به خواهرش گفت : فکر می کنم باید کفش ها را بگذاری سر جایش...

دخترک  با شنیدن این حرف به شدت بغض کرد و با گریه گفت : نه نه .پس مامان تو بهشت با چی راه بره؟

پسرک جواب داد : گریه نکن شاید فردا بتوانیم پول کفش ها را در بیاوریم.

من که شاهد ماجرا بودم به سرعت ۳ دلار از کیفم در آوردم و به صندوقدار دادم.

دخترک دو بازوی کوچکش را دور من حلقه کرد و با شادی گفت : متشکرم خانم...متشکرم خانم.

به طرفش خم شدم و پرسیدم :منظورت چی بود که گفتی : پس مامان تو بهشت با چی راه بره؟

پسرک جواب داد : مامان ما خیلی مریض است و بابا گفته که ممکن است قبل از کریسمس به بهشت بره. گفته که رنگ خیابان های بهشت طلاییه ، به نظر شما اگر مامان ما با این کفش های طلایی توی خیابانهای بهشت قدم بزنه ، خوشکل نمی شه؟

چشمانم پر از اشک شد و در حالی که به چشمان دخترک نگاه می کردم گفتم : چرا عزیزم ، حق با تو است، مطمئنم که مامان شما با این کفشها تو بهشت خیلی قشنگ می شه.

منبع: کتاب سبز زندگی - محمود معین مهر-نشر شهریار-۱۳۸۴


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:
[ یک شنبه 19 مرداد 1395برچسب:, ] [ 10:16 ] [ الف - امیری ]
درباره وب سایت

✿ " إِلَـهِـي أَنْتَ كَمَا أُحِـبُّ فَاجْعَلْـنِي كَمَا تُحِـبُّ " ✿ الهی تو آنچنانی‏ كه دوست دارم، پس مرا هم،چنان كن كه دوست دارى. ✿-----------------------------------------✿ بنام خداوندی که داشتن او جبران همه نداشته های من است میستایمش ، چون لایق ستایش است. ✿-----------------------------------------✿ معلمم و این سهم من است از تمام زیبایی های دنیا... خدایا! تو را شاکرم که مرا برای این رسالت پاک برگزیده ای. *** ✿-----------------------------------------✿ با سلام خدمت همه دوستان گرامی********** خوشحالم که از این وبلاگ دیدن میفرمایید. در این وبلاگ سعی شده با جمع آوری اطلاعات آموزشی- تربیتی -علمی- فرهنگی و...از سایت ها ،مجلات وتجربیات شخصی ، نکات مثبتی را ارائه نمایم .لطف کنید با ایده ها و نظرات پسندیده و زیبایتان مرا راهنمایی کنید. ✿........حق نگهدارتان.......✿ ✿.......باتشکر ازحضور سبزتان .......✿ ✿----------------------------------------✿ ✿----------------------------------------✿ برای سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) ****صلوات**** ✿----------------------------------------✿ ✿----------------------------------------✿ ایمیل مشاور مدرسه: moshaver.nemooneh2@gmail.com "الف - امیری"
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 179
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1

✿------------------------------------✿ ✿------------------------------------✿

مشاهده و دریافت کد
✿-----------------------------------✿ ✿------------------------------------✿ ✿------------------------------------✿ ✿--------------------------------------✿ ✿--------------------------------------✿ جهت ترجمه صفحه وب یکی از زبان های زیر را انتخاب کنید ✿-------------------------------------✿

✿--------------------------------------✿
✿--------------------------------------✿
معلم لینک
معلم بلاگ
✿-----------------------------------------✿ ✿-----------------------------------------✿
Up Page
کد موس ستاره

شاید نشود به گذشته بازگشت و یک آغاز زیبا ساخت؛ ولی می شود هم اکنون آغاز کرد و یک پایان زیبا ساخت • ✿•.¸ ❤ ¸.•✿ • اگر ذهنتان را اصلاح کنید ما بقی زندگیتان ، سر جایش قرار خواهد گرفت
امام خامنه ای
پیغام مدیر
اگر ذهنتان را اصلاح کنید ما بقی زندگیتان ، سر جایش قرار خواهد گرفت.
pic موسیقی قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

موفق باشید " همدلی مشاور مدرسه "