¸.•❀ •.همدلی "مشاور مدرسه " .• ❀•.¸
✿ بیایید ، باور کنیـــم دلیـــل پــرواز " پـــر " نیست !!! پریــدن ، باور پرنده ایست که به پرواز می اندیشد . . . ...✿
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرین مطالب

راه كارهاي ايجاد انگيزه در دانش آموزان

 

 

1-طرح مطالب درسي به صورت پرسش هاي جالب : مطلب يا موضوعي را كه مي خواهيم كودك و نوجوان ياد بگيرد ، به صورت پرسش يا پرسش هايي روشن و جالب كه آنها را به فعاليت ذهني و پويندگي ترغيب نمايد ، مطرح شود . بايد تلاش نمود تا در دانش آموزان احساس نياز به وجود آيد .

 

2-دانش آموزان در اثر شكست در درسي نسبت به آن نگرش منفي پيدا مي كنند بايد به آنها كمك كرد تا با كسب موفقيت در درس جديد ، به تصويري مثبت از توانايي خود دست يابند زيرا يادگيري همراه با موفقيت به ايجاد انگيزه منجر مي شود . 

 

 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 مرداد 1395برچسب:, ] [ 10:33 ] [ الف - امیری ]

تقویت عزت نفس در کودکان

چگونه برخی افراد از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند در حالی که برخی با وجود دارا بودن امکانات زیاد از کمبود اعتماد به نفس رنج می برند ؟ محققان طی تحقیقاتی دریافته اند که روابط خانوادگی نقش اساسی در ساختن اعتماد به نفس دارد.


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 31 مرداد 1395برچسب:, ] [ 10:27 ] [ الف - امیری ]

کفش های طلا

حکایتی اینجا آوردم هرچند که ممکن است قبلا شنیده باشید یا خوانده باشید اما خالی از لطف نیست.

 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 19 مرداد 1395برچسب:, ] [ 10:16 ] [ الف - امیری ]
درباره وب سایت

✿ " إِلَـهِـي أَنْتَ كَمَا أُحِـبُّ فَاجْعَلْـنِي كَمَا تُحِـبُّ " ✿ الهی تو آنچنانی‏ كه دوست دارم، پس مرا هم،چنان كن كه دوست دارى. ✿-----------------------------------------✿ بنام خداوندی که داشتن او جبران همه نداشته های من است میستایمش ، چون لایق ستایش است. ✿-----------------------------------------✿ معلمم و این سهم من است از تمام زیبایی های دنیا... خدایا! تو را شاکرم که مرا برای این رسالت پاک برگزیده ای. *** ✿-----------------------------------------✿ با سلام خدمت همه دوستان گرامی********** خوشحالم که از این وبلاگ دیدن میفرمایید. در این وبلاگ سعی شده با جمع آوری اطلاعات آموزشی- تربیتی -علمی- فرهنگی و...از سایت ها ،مجلات وتجربیات شخصی ، نکات مثبتی را ارائه نمایم .لطف کنید با ایده ها و نظرات پسندیده و زیبایتان مرا راهنمایی کنید. ✿........حق نگهدارتان.......✿ ✿.......باتشکر ازحضور سبزتان .......✿ ✿----------------------------------------✿ ✿----------------------------------------✿ برای سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) ****صلوات**** ✿----------------------------------------✿ ✿----------------------------------------✿ ایمیل مشاور مدرسه: moshaver.nemooneh2@gmail.com "الف - امیری"
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 3143
تعداد مطالب : 179
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1

✿------------------------------------✿ ✿------------------------------------✿

مشاهده و دریافت کد
✿-----------------------------------✿ ✿------------------------------------✿ ✿------------------------------------✿ ✿--------------------------------------✿ ✿--------------------------------------✿ جهت ترجمه صفحه وب یکی از زبان های زیر را انتخاب کنید ✿-------------------------------------✿

✿--------------------------------------✿
✿--------------------------------------✿
معلم لینک
معلم بلاگ
✿-----------------------------------------✿ ✿-----------------------------------------✿
Up Page
کد موس ستاره

شاید نشود به گذشته بازگشت و یک آغاز زیبا ساخت؛ ولی می شود هم اکنون آغاز کرد و یک پایان زیبا ساخت • ✿•.¸ ❤ ¸.•✿ • اگر ذهنتان را اصلاح کنید ما بقی زندگیتان ، سر جایش قرار خواهد گرفت
امام خامنه ای
پیغام مدیر
اگر ذهنتان را اصلاح کنید ما بقی زندگیتان ، سر جایش قرار خواهد گرفت.
pic موسیقی قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

موفق باشید " همدلی مشاور مدرسه "