¸.•❀ •.همدلی "مشاور مدرسه " .• ❀•.¸
✿ بیایید ، باور کنیـــم دلیـــل پــرواز " پـــر " نیست !!! پریــدن ، باور پرنده ایست که به پرواز می اندیشد . . . ...✿
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرین مطالب

با توجه به تغییری که در آیین نامه نحوه امتحان تغییر رشته سال دوم به سوم دبیرستان و سوم به پیش دانشگاهی ایجاد شده است.به خلاصه ای از موارد آن اشاره می کنیم:
***امتحان تغییر رشته دبیرستان:
-مدارسی که رشته مورد درخواست دانش آموز رادارند، مواددرسی موردنیاز برای تغییر رشته(دروس پیش نیاز رشته مورد نظر) را در همان مدرسه ای که اشتغال به تحصیل دارند و در شهریور ماه امتحان خواهند داد. لازم است مدرسه با تکمیل فرم درخواست تغییر رشته دانش آموز، برنامه ی امتحانی برای شهریورتنظیم وبه اطلاع دانش آموزان برساند.
– مدارسی که که رشته مورد نظر دانش آموزرا ندارند، امتحان دروس تغییررشته در مدرسه مقصد(مدرسه ای که دانش آموز ثبت نام می کند) برگزار می گردد.
—دانش آموزانی که از رشته تجربی به ریاضی تغییر رشته می دهند، نیازی به امتحان تغییر رشته نداشته و درس آمار را( به عنوان درس کمبود واحد ) در سال سوم به همراه واحد های رشته ریاضی
باید بگذراند.
***امتحان تغییر رشته پیش دانشگاهی:
-به دلیل اینکه سال سوم دبیرستان،امتحان دروس به صورت نهایی برگزار می شود، لذا باید در تغییر رشته هم دروس امتحانی حتما با استاندارد امتحان نهایی برگزار گردد. بنابراین مدارس باید فرم مخصوص (عکس دار)را جهت معرفی دانش آموز به دایره امتحانات اداره منطقه و یا حوزه امتحانی تعیین شده برای تغییر رشته، تحویل ایشان نمایند.


برچسب‌ها:
[ جمعه 20 تير 1393برچسب:تغییر رشته, ] [ 18:5 ] [ الف - امیری ]

 

دانش آموزان عزیزی که امسال در رقابت کنکور شرکت می کنید 

 

 

ضمن عرض خدا قوت به تمامی شما عزیزان

 

صحت و سلامت شما را

 

 از درگاه خداوند متعال خواستارم .

 

مطمئن باشید که دعای همه والدین ومعلمین بدرقه راه شماست.

 

فقط فرصت را از دست ندهید .

 

یادتان باشد که کنکور مانند یک بازی حرفه ای است

 

تا آخرین لحظه امید خود را از دست ندهید 

 

 تمام تلاشتان را بکنید که این روزها فرصتهای طلایی است.

 

آرزومند آرزوهای قشنگ شما

 

موفق باشید

 


برچسب‌ها:
[ جمعه 6 تير 1393برچسب:پیام مشاور ,,,,,کنکور93,,,,,, ] [ 20:50 ] [ الف - امیری ]

استادى در شروع کلاس درس، لیوانى پر از آب به دست گرفت. آن را بالا نگاه داشت که همه ببینند. بعد از شاگردان پرسید: به نظر شما وزن این لیوان چقدر است؟ شاگردان جواب دادند 50 گرم، 100 گرم، 150 گرم.
استاد گفت: من هم بدون وزن کردن، نمی دانم دقیقاً وزنش چقدر است. اما سوال من این است: اگر من این لیوان آب را چند دقیقه همین طور نگه دارم، چه اتفاقى خواهد افتاد.


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:پیام مشاور,مشکلات,, ] [ 16:54 ] [ الف - امیری ]
درباره وب سایت

✿ " إِلَـهِـي أَنْتَ كَمَا أُحِـبُّ فَاجْعَلْـنِي كَمَا تُحِـبُّ " ✿ الهی تو آنچنانی‏ كه دوست دارم، پس مرا هم،چنان كن كه دوست دارى. ✿-----------------------------------------✿ بنام خداوندی که داشتن او جبران همه نداشته های من است میستایمش ، چون لایق ستایش است. ✿-----------------------------------------✿ معلمم و این سهم من است از تمام زیبایی های دنیا... خدایا! تو را شاکرم که مرا برای این رسالت پاک برگزیده ای. *** ✿-----------------------------------------✿ با سلام خدمت همه دوستان گرامی********** خوشحالم که از این وبلاگ دیدن میفرمایید. در این وبلاگ سعی شده با جمع آوری اطلاعات آموزشی- تربیتی -علمی- فرهنگی و...از سایت ها ،مجلات وتجربیات شخصی ، نکات مثبتی را ارائه نمایم .لطف کنید با ایده ها و نظرات پسندیده و زیبایتان مرا راهنمایی کنید. ✿........حق نگهدارتان.......✿ ✿.......باتشکر ازحضور سبزتان .......✿ ✿----------------------------------------✿ ✿----------------------------------------✿ برای سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) ****صلوات**** ✿----------------------------------------✿ ✿----------------------------------------✿ ایمیل مشاور مدرسه: moshaver.nemooneh2@gmail.com "الف - امیری"
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 3145
تعداد مطالب : 179
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1

✿------------------------------------✿ ✿------------------------------------✿

مشاهده و دریافت کد
✿-----------------------------------✿ ✿------------------------------------✿ ✿------------------------------------✿ ✿--------------------------------------✿ ✿--------------------------------------✿ جهت ترجمه صفحه وب یکی از زبان های زیر را انتخاب کنید ✿-------------------------------------✿

✿--------------------------------------✿
✿--------------------------------------✿
معلم لینک
معلم بلاگ
✿-----------------------------------------✿ ✿-----------------------------------------✿
Up Page
کد موس ستاره

شاید نشود به گذشته بازگشت و یک آغاز زیبا ساخت؛ ولی می شود هم اکنون آغاز کرد و یک پایان زیبا ساخت • ✿•.¸ ❤ ¸.•✿ • اگر ذهنتان را اصلاح کنید ما بقی زندگیتان ، سر جایش قرار خواهد گرفت
امام خامنه ای
پیغام مدیر
اگر ذهنتان را اصلاح کنید ما بقی زندگیتان ، سر جایش قرار خواهد گرفت.
pic موسیقی قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

موفق باشید " همدلی مشاور مدرسه "